I don´t care if you´re Richard Gere.
I mean really.
maanantai 30. heinäkuuta 2012
sunnuntai 29. heinäkuuta 2012
torstai 19. heinäkuuta 2012
Smile a little, Jack
Hey Jack,
you always have a girl that
has a hair raven black
She stands behind you,
where is she looking at
Only thing she sees is your back
Hey Jack,
who is the girl that
follows you to any path
Her hair is golden, red,
where are you getting at
You are just waiting to get back
you always have a girl that
has a hair raven black
She stands behind you,
where is she looking at
Only thing she sees is your back
Hey Jack,
who is the girl that
follows you to any path
Her hair is golden, red,
where are you getting at
You are just waiting to get back
maanantai 16. heinäkuuta 2012
1995
Lately I´ve been like fuck it
Don´t care about the noise, won´t stop it
Today I want my boys to have shirts with stripes
Me and my girls to have big black eyes
Skins covered, red and white
I want it to be 1995,
black and white or really bright
Want to feel something,
the jeans that are a little too tight
I want it all or nothing,
I want it to be 1995
Need to stare right into your eyes,
fake shyness, but quite bright smiles
Want your hair to do waves like Bongiovi
It´s all deep denial, all white lies
I need it to be like 1995,
Dr Martens boots, running wild
Summer flower dresses and skirts
"I only want to be walking by your side"
Scent of leather jacket,
now you´re mine
I need it to be 1995
Hold your arm on my shoulder,
don´t you hide
Sing na na na na
and a little lie
Try to start the engine, try to pull me closer
And I´m alright
Lately I´ve been like fuck it
"But baby that´s just me"
maanantai 9. heinäkuuta 2012
Sinna on Sandi Dust
Kai mä haluisin olla jotain muuta, kuin keskitie,
aina sellanen tasapaksu ja keskimittanen,
tukka ei kasva tarpeeks ja kynnet lohkeilee kesken,
ääni ei ole kirkas mutta ei tarpeeksi käheä,
mä en oikeasti osaa mitään.
Haluaisin hukkua sinne ja sukeltaa,
ja mitä eroa sillä on,
kun jäisin kuitenkin kellumaan.
Mä en liiku mihinkään suuntaan,
en halua katsoa taakse enkä
koskaan ole nähnyt tulevaan,
joten tein päätöksen ettei sitä ole olemassakaan.
Haluaisin nopeasti huomiseen,
mutta mitä sielläkään on,
muuta kuin keskeneräistä kaikki,
kaikki jota en pysty jatkamaan
tai katkaisemaan.
Musta ei ikinä löydy oikeaa vikaa,
oon aina vaan vähän jäljessä, jäässä,
käyn kuin vanha seinäkello
ja turhan usein lyö turhan tyhjää.
Yritän kuunnella ja yritän olla olematta,
mutta jos paljastan olevani olemassa
joudun kuitenkin antamaan jotain pois.
Ihan kuin se, mitä mulla ei ole koskaan
ollutkaan, olisi mun kaikkein kallein aarteeni.
Pitäis onnistua nousemaan jaloille
ja kasvattaa mieltä,
mutta sitten kukaan ei
löydä mua sieltä,
ei vedä mua ulos ja
sitähän mä kai kaipaan.
Ja se on kai se ongelma,
että en osaa olla ja keskittyä,
joten jätän kesken ja
havahdun sitten niihin lauluihin,
joihin ei saisi liian pitkäksi aikaa jäädä roikkumaan.
02.04.2012
aina sellanen tasapaksu ja keskimittanen,
tukka ei kasva tarpeeks ja kynnet lohkeilee kesken,
ääni ei ole kirkas mutta ei tarpeeksi käheä,
mä en oikeasti osaa mitään.
Haluaisin hukkua sinne ja sukeltaa,
ja mitä eroa sillä on,
kun jäisin kuitenkin kellumaan.
Mä en liiku mihinkään suuntaan,
en halua katsoa taakse enkä
koskaan ole nähnyt tulevaan,
joten tein päätöksen ettei sitä ole olemassakaan.
Haluaisin nopeasti huomiseen,
mutta mitä sielläkään on,
muuta kuin keskeneräistä kaikki,
kaikki jota en pysty jatkamaan
tai katkaisemaan.
Musta ei ikinä löydy oikeaa vikaa,
oon aina vaan vähän jäljessä, jäässä,
käyn kuin vanha seinäkello
ja turhan usein lyö turhan tyhjää.
Yritän kuunnella ja yritän olla olematta,
mutta jos paljastan olevani olemassa
joudun kuitenkin antamaan jotain pois.
Ihan kuin se, mitä mulla ei ole koskaan
ollutkaan, olisi mun kaikkein kallein aarteeni.
Pitäis onnistua nousemaan jaloille
ja kasvattaa mieltä,
mutta sitten kukaan ei
löydä mua sieltä,
ei vedä mua ulos ja
sitähän mä kai kaipaan.
Ja se on kai se ongelma,
että en osaa olla ja keskittyä,
joten jätän kesken ja
havahdun sitten niihin lauluihin,
joihin ei saisi liian pitkäksi aikaa jäädä roikkumaan.
02.04.2012
Going to Petrol?
Tein taas yhden listan, ja yhden runon, kaksi runoa, lyhyitä pieniä paskakasoja,
ja rakastin auringon laskua ja veden isoja aaltoja.
Yritin saada sanoja pulppuamaan villinä virtana, ja keskityinkin johonkin sen vieressä olevaan kivikasaan,
ja sieltä kivikasasta kaivelin satunnaisia suosikkeja, kuten keeping it cool ja sisäinen gootti.
Luovin läpi ja pohdin mikä olisin isona, enkä näe mitään edessä, missään ovia, jumitun suljettuihin oviin ja poltettuihin siltoihin, ja pyörittelen silmiäni halujen edessä.
Mikä oli se voima Painting it Blackin jälkeen, mikä sai jotain aukeamaan ja mikä se on mitä aina suljen, pyörin aina samaa reittiä takaisin tähän, joka on kai aika lähellä onnellisuutta.
Onneksi joka päivä saan tehdä uuden listan, kuunnella ääniä ja äärettömyyksiä, luovia läpi taas niiden samojen ongelmien, ongelmista elämään ja taas niihin haluihin ja virtoihin.
03.07.2012
ja rakastin auringon laskua ja veden isoja aaltoja.
Yritin saada sanoja pulppuamaan villinä virtana, ja keskityinkin johonkin sen vieressä olevaan kivikasaan,
ja sieltä kivikasasta kaivelin satunnaisia suosikkeja, kuten keeping it cool ja sisäinen gootti.
Luovin läpi ja pohdin mikä olisin isona, enkä näe mitään edessä, missään ovia, jumitun suljettuihin oviin ja poltettuihin siltoihin, ja pyörittelen silmiäni halujen edessä.
Mikä oli se voima Painting it Blackin jälkeen, mikä sai jotain aukeamaan ja mikä se on mitä aina suljen, pyörin aina samaa reittiä takaisin tähän, joka on kai aika lähellä onnellisuutta.
Onneksi joka päivä saan tehdä uuden listan, kuunnella ääniä ja äärettömyyksiä, luovia läpi taas niiden samojen ongelmien, ongelmista elämään ja taas niihin haluihin ja virtoihin.
03.07.2012
Murskattuja kiviä
Mä en ikinä lähde minnekään, mutta silti mä aina katoan.
Kolmen aikaan aamuyöllä mä yritän nähdä siitä unta.
Halusin aina olla se, joka lähtee pois, mutta ei pakene. Pakenen jäämällä paikalleni,
ja yritän saada jotain tapahtumaan.
Naputtelen tasoja ja kokeilen vatsaa,
yritän kuunnella sisältä,
mutta en kuule mitään,
en saa vastauksia.
Pitäisi antaa olla, mutta go with the flow ei tuonut mulle muuta,
kuin hetkittäisiä tunteita ja
haluaisin edes pahan maun suuhun.
Jäin miettimään, että tarkoitanko todella vihaavani rakkautta, hyi, ja se pelotti. Haluan olla 15 vuotta vanha, hei. Haluan olla 18. Haluan saada käsiini kaikki ässät. Haluan olla joku muu. Suljen silmät. Sillä tavalla kai mä kuuntelen.
Sanon, etten mä välitä, ja yritän olla välittämättä, yritän saada haavoja. Naureskelen mustelmille ja muistelen, miten ne sain. Saisinpa mustelmat pysymään kauemmin murtumatta kokonaan.
En halua antaa mitään, enkä kai annakaan. Mutta silti menetän ihoja, sieluja, ilmaa. Saan liikaa sydämenlyöntejä. Painun kai niiden kaikkien alle. Sinnekö mä jäin? Vedän itseni ylös vasta sitten, kun olen varma, tai edes valmis. Ajattelin pysyä siellä aina. Välillä voisin naurahtaa.
Ajattelen, että isän luona parannun. Ajattelen, että isän lattialta löytyy vastauksia. Lähden kävelylle, ja toivon, että auto tulee vastaan.
09.07.2012
Kolmen aikaan aamuyöllä mä yritän nähdä siitä unta.
Halusin aina olla se, joka lähtee pois, mutta ei pakene. Pakenen jäämällä paikalleni,
ja yritän saada jotain tapahtumaan.
Naputtelen tasoja ja kokeilen vatsaa,
yritän kuunnella sisältä,
mutta en kuule mitään,
en saa vastauksia.
Pitäisi antaa olla, mutta go with the flow ei tuonut mulle muuta,
kuin hetkittäisiä tunteita ja
haluaisin edes pahan maun suuhun.
Jäin miettimään, että tarkoitanko todella vihaavani rakkautta, hyi, ja se pelotti. Haluan olla 15 vuotta vanha, hei. Haluan olla 18. Haluan saada käsiini kaikki ässät. Haluan olla joku muu. Suljen silmät. Sillä tavalla kai mä kuuntelen.
Sanon, etten mä välitä, ja yritän olla välittämättä, yritän saada haavoja. Naureskelen mustelmille ja muistelen, miten ne sain. Saisinpa mustelmat pysymään kauemmin murtumatta kokonaan.
En halua antaa mitään, enkä kai annakaan. Mutta silti menetän ihoja, sieluja, ilmaa. Saan liikaa sydämenlyöntejä. Painun kai niiden kaikkien alle. Sinnekö mä jäin? Vedän itseni ylös vasta sitten, kun olen varma, tai edes valmis. Ajattelin pysyä siellä aina. Välillä voisin naurahtaa.
Ajattelen, että isän luona parannun. Ajattelen, että isän lattialta löytyy vastauksia. Lähden kävelylle, ja toivon, että auto tulee vastaan.
09.07.2012
perjantai 13. huhtikuuta 2012
Bettie Page syndrome
If I´d have black hair... I would have a jolly good time, just as Bettie did. And just as I try to have as a blonde, too.
Bettie Page.
Bettie Page.
lauantai 7. huhtikuuta 2012
torstai 23. helmikuuta 2012
Present
I use my orange dress to clean up my TV from dust
That´s my vision of a true class or then just
the life I dreamt I had was not
A Porsche for my dad and a microphone
Pencils on a table that has no need to be washed
I looked back and I saw lights and laughter
Looking in means nothing more than more questions
I´m not looking for that
I´m looking for wine, colours and lust
Ain´t this life more than stains, wanting and such
I love my orange dress, sometimes I love you as much
And this life is slipping, trying to hold on
too much
That´s my vision of a true class or then just
the life I dreamt I had was not
A Porsche for my dad and a microphone
Pencils on a table that has no need to be washed
I looked back and I saw lights and laughter
Looking in means nothing more than more questions
I´m not looking for that
I´m looking for wine, colours and lust
Ain´t this life more than stains, wanting and such
I love my orange dress, sometimes I love you as much
And this life is slipping, trying to hold on
too much
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




















