sunnuntai 27. marraskuuta 2011

My lovely, weird men

Sehän on selviö, että olen naimisissa Johnny Deppin kanssa, joten en sillä edes kauheasti kehuskele. Mutta Johnnyn, ja muiden tavanomaisten rakastajieni, lisäksi mulla on vakavia suhteita miehiin, joissa on jokin juttu... Sellainen juttu, että en välttämättä edes tajua miksi olen yhdessä niiden kanssa, koska tavallisesti eivät kai olisi "mun tyyppiäni". Seuraavassa ihania, ihania aviomiehiäni, seurustelukumppaneitani ja rakastajiani, joiden kanssa en välttämättä joskus olisi ollutkaan sillee. (Eli siis taatusti olisin.)
Mä en, hitto vie, tajua. Eikä tässä taatusti vielä kaikki. Ihanaa olla viihdemaailman orja.

1 kommentti:

  1. Hahaha! Hyvä toi jääkiekon pelaaja räppäri tuolla välissä ilman hampaitaan! Niin ja läski Samuli. Heheh.. No joo. Aika kuumaa kamaa kyllä on. Mäkin kyl loveen Gordon Lewittiä <3 Ja montaa muuta. Aidan ofcooors!
    Hey cool picture susta tuolla yllä ja hieno muokkaus tonne taustaan. Toi on niin hieno kuva.

    VastaaPoista